Koliko je bitan title tag? Mnooogo. Na ovo možete da gledate kao naslov u dnevnim novinama, ako je on vezan za ono što Vas zanima pročitaćete ga. Na sličnom principu radi i google, ceo sajt posmatra kao novinski članak a prvo počinje od njegovog naslova.

Kada ukucate neki termin u google-u, najverovatnije je da će prvih nekoliko rezultata imati taj termin u title tagu. Zbog ovoga je potrebno dobro razmisliti kako ćete nazvati svaku pojedinačnu stranicu na satju. Ako u title tagu niste imali ključnu koja Vam je bitna, samo dodavanjem te ključne reči videćete drastično poboljšavanje pozicija u samo nedelju dana.

Verovatno će se neko setiti da u title tag postavi sve svoje ključne reči, ali opet tu postoji Google. Google je u stanju da otkrije ovakvu vrstu spam-a i to surovo kažnjava. Potrebno je da title tag izgleda što prirodnije.

Važnost neke web strane za određenu ključnu reč zavisi i  od toga da li i koliko ta strana u sebi sadrži tu ključnu reč. Naravno nije cilj napisati stranu koja se samo sastoji od ključnih reči, niti je takva strana zanimljiva posetiocima, niti pretraživači vrednuju takvu stranu, najverovatnije će biti obeležena kao spam i biti uklonjena iz indeksa.

Tekstovi na strani moraju da budu što prirodniji, moraju biti pisani za ljude ne za mašine, i moraju da se drže teme.

Meta tagovi su nekada bili vrlo bitni, pretraživači su se uglavnom oslanjali na njih, međutim zbog zloupotrebe više nemaju tako veliku važnost. Međutim kod većine direktorijuma oni se i dalje koriste. Meta description tag se još uvek može videti za neke strane i u google pretrazi, tako da je moj savet da se i oni koriste, ako ni zbog čega drugog onda zbog samih korisnika.

Savet za kraj, sadržaj strane treba da bude pravljen za ljude a ne za mašine, na kraju one se i prave za ljude.