[ Tutorijali
]
08 Oktobar, 2009 09:15
SEO podrazumeva sve one akcije koje je potrebno uraditi da bi se web
sajt što bolje rangirao u pretraživačima. Koje su to akcije koje radimo
prilikom optimizacije?
Postoje dve vrste optimizacije web sajta:
Razlika izmedju ove dve optimizacije je ocigledna, medjutim bitna stvar je da jedno bez drugog ne moze! Na internetu (uglavnom domacem) je moguce da se vidi odradjenu samo On page optimizaciju, bez ikakvih pokusaja off page optimizacije, i naravno da to ne donosi trazene rezultate.
Razlog je taj sto pretrazivaci (uglavnom se misli na Google) nisu vise toliko orjentisani na sam sadrzaj sajta i nacin kako je on napisan, vec mnogo vise obracaju paznju na relevantnost tog sadrzaj. O tome koji faktori uticu na rezultate pretrage (ovo je u sustini samo pretpostavka vise SEO eksperta, jer Google ne daje ovakve informacije) mozete videti ovde.

Znaci, on page optimizacija na pretragu utice nekih 15%! Mozete da imate najbolju on page optimizaciju na svetu, i opet necete moci da se borite sa konkurencijom ako oni koriste off page optimizaciju.
Pregledom grafikona, moguce je zakljuciti kako Google algoritam u stvari vrednuje tekst na stranama. Ako pogledamo wikipediu, i nacin pisanja clanaka na njoj, u oci upada da za svaki termin koji se pomene u clanku postoji link ka clanku koji ima vise detalja o tom terminu. To znaci, da ako neko prilikom objavljivanja nekog clanka, sajta, bloga ... stavi link ka vasoj web stranici, ona je automatski proglasena za izvor detaljnih inforamacija o necemu napisanom na izvornoj stranici. Sto je veci broj takvih linkova ka vasoj stranici, to je vaznost podataka na toj strani veca, i google vrednuje sadrzaj te strane vise.
Na ovaj nacin se utice na prva dva faktora sa liste (Trust/Authority of Host Domain i Link Popularity of the Specific Page), treci faktor predstavlja nacin na koji drugi postavljaju linkove ka vasim stranama. Nije isto ako kao anchor text stave naziv vaseg sajta - <a href='www.imesajta.com'>www.imesajta.com</a>, ili ako stave neki termin koji se odnosti na sadrzaj vase stranice - <a href='www.imesajta.com'>vazan termin</a>.
Sve ovo se odnosi na off page optimizaciju, i u sustini off page optimizacija podrazumeva kontinuirani rad na poboljsanju kvaliteta sadrzaja web sajta. Ukoliko i drugi misle da imate kvalitetan web sadrzaj, i ukoliko misle da ste relevantan izvor informacija i Google misli isto.
Postoje dve vrste optimizacije web sajta:
- On page - optimizacija na sajtu
- Off page - optimizacija koja se ne radi direktno na sajtu
Razlika izmedju ove dve optimizacije je ocigledna, medjutim bitna stvar je da jedno bez drugog ne moze! Na internetu (uglavnom domacem) je moguce da se vidi odradjenu samo On page optimizaciju, bez ikakvih pokusaja off page optimizacije, i naravno da to ne donosi trazene rezultate.
Razlog je taj sto pretrazivaci (uglavnom se misli na Google) nisu vise toliko orjentisani na sam sadrzaj sajta i nacin kako je on napisan, vec mnogo vise obracaju paznju na relevantnost tog sadrzaj. O tome koji faktori uticu na rezultate pretrage (ovo je u sustini samo pretpostavka vise SEO eksperta, jer Google ne daje ovakve informacije) mozete videti ovde.
Znaci, on page optimizacija na pretragu utice nekih 15%! Mozete da imate najbolju on page optimizaciju na svetu, i opet necete moci da se borite sa konkurencijom ako oni koriste off page optimizaciju.
Pregledom grafikona, moguce je zakljuciti kako Google algoritam u stvari vrednuje tekst na stranama. Ako pogledamo wikipediu, i nacin pisanja clanaka na njoj, u oci upada da za svaki termin koji se pomene u clanku postoji link ka clanku koji ima vise detalja o tom terminu. To znaci, da ako neko prilikom objavljivanja nekog clanka, sajta, bloga ... stavi link ka vasoj web stranici, ona je automatski proglasena za izvor detaljnih inforamacija o necemu napisanom na izvornoj stranici. Sto je veci broj takvih linkova ka vasoj stranici, to je vaznost podataka na toj strani veca, i google vrednuje sadrzaj te strane vise.
Na ovaj nacin se utice na prva dva faktora sa liste (Trust/Authority of Host Domain i Link Popularity of the Specific Page), treci faktor predstavlja nacin na koji drugi postavljaju linkove ka vasim stranama. Nije isto ako kao anchor text stave naziv vaseg sajta - <a href='www.imesajta.com'>www.imesajta.com</a>, ili ako stave neki termin koji se odnosti na sadrzaj vase stranice - <a href='www.imesajta.com'>vazan termin</a>.
Sve ovo se odnosi na off page optimizaciju, i u sustini off page optimizacija podrazumeva kontinuirani rad na poboljsanju kvaliteta sadrzaja web sajta. Ukoliko i drugi misle da imate kvalitetan web sadrzaj, i ukoliko misle da ste relevantan izvor informacija i Google misli isto.
06/05/2016, 14:13
Wrhunski Web hosting smještaj na brzim serverima
13/07/2015, 10:10
Croatian Apartments
17/06/2015, 07:30
Asarapi und quene
22/08/2010, 00:37
twill 22 twill22 twill 22.
01/08/2010, 13:04
robertwarrington robertwarrington robertwarrington.